Read more of my comics!

Marginalia - Salmon Canope Incident 3
Salmon Canope Incident 3
Average Rating: 5 (5 votes)
Rate this comic
<<First Latest>>
Save My Place | Load My Place

Author Notes:

Leafa 4th Sep 2016, 10:43 AM edit delete
Leafa
Ta-dah! My biggest brush with stardom.

At first I was embarrassed and considered it a social interaction fail (weird girl babbles on about the catering without even introducing herself? Perhaps she thought I was a starstruck fan) but in hindsight, that might have actually been the most normal conversation she had at that event.

Time you YOU, the reader, to vote on the next story!
You can choose from...
1) The time I befriended a tree
3) The time I got trapped in a library besieged by protesters.
3) The time I found a secret trap door.

Comment below to let me know your choice!
Post a Comment

Comments:

Treen 4th Sep 2016, 11:13 AM edit delete reply
Treen
Oh wow.. 8D

I'd like to hear more about that secret trap door! 8V
Zanreo 4th Sep 2016, 11:35 AM edit delete reply
Zanreo
Haha, well I didn't expect THAT! That sure would be an awkward moment...

Also voting for trap door story :D
JammyTheBirb 4th Sep 2016, 11:48 AM edit delete reply
JammyTheBirb
Hehehe I'd vote for the tree story!
Miaubol 4th Sep 2016, 12:07 PM edit delete reply
Miaubol
I froze.. xD
I'd most definitely freeze when something like that would happen to me.

*votes for the tree story :D
But the others sound good too.
Leafa 4th Sep 2016, 12:54 PM edit delete reply
Leafa
Yeah I'm no good at (knowingly!) talking to people whose work I admire. She's the only big name celebrity I've ever met, but I've bumped into people with more niche fame and I get all embarrassed. That's even worse because unlike an A list celebrity, they're not used to that kind of attention!
ServerPanda 4th Sep 2016, 12:30 PM edit delete reply
ServerPanda
Oh dear lord! Was not expecting that one!!!! I expected her to end up being the caterer or something like that. XD Wow. Just... Wow!!!! That was kind of neat! You know, I bet she did appreciate that conversation. It was probably a big relief.
Leafa 4th Sep 2016, 12:50 PM edit delete reply
Leafa
I hope so! It must be very strange to have everyone your own age know who you are and to have grown up watching you.
Shirokuro 4th Sep 2016, 3:17 PM edit delete reply
Shirokuro
OMG!!! that must have been an amazing experience for Emma to meet a person who treats her like a normal person. Also she seems super-nice ! I'm jealous. ..
HiFranc 4th Sep 2016, 5:33 PM edit delete reply
HiFranc
They all sound good.
callmerocket 9th Sep 2016, 1:48 AM edit delete reply
callmerocket
LEAFA THIS IS AMAZING

Hahaha! Seriously, being famous has gotta suck so hard; what a breath of fresh air to be salmon canope girl for a night XD
Leafa 9th Sep 2016, 3:44 PM edit delete reply
Leafa
Yeah, must be incredibly awkward trying to navigate who is a fan and who is a friend.
Sadly I didn't see her again after that!
Post a Comment